A. Secţiunea “Despre noi” / “Despre Instituţie” / “Prezentare”
1. Legislaţie care reglementează organizarea şi funcţionarea instituţiei
2. Conducere
2.1. Conducerea – lista completă a persoanelor cu funcţii din conducere
2.2. Agenda conducerii, cu o actualizare periodică şi menţionarea activităţilor desfăşurate de conducerea instituţiei.
3. Organizare
3.1. Regulamentul de organizare şi funcţionare cu precizarea atribuţiilor departamentelor.
3.2. Organigrama
3.3. Lista şi datele de contact ale instituţiilor care funcţionează în subordinea/ coordonarea sau sub autoritatea instituţiei în cauză.
3.4. Carieră – publicarea anunţurilor posturilor scoase la concurs din cadrul respectivei instituţii.
4. Programe şi strategii proprii
5. Rapoarte şi studii (rapoarte de activitate şi alte rapoarte cerute de lege)
B. Secţiunea “Informaţii de interes public” / “Interes public”
1. Solicitare informaţii de interes public
1.1. Nume şi prenume ale funcţionarilor publici responsabili pentru accesul la informaţii de interes public precum şi datele lor de contact (adresă de e-mail, telefon).
1.2 . Lista cu documentele de interes public şi lista cu documentele produse/gestionate de instituţie, conform legii:
– Lista documentelor de interes public SN AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA-TRAIAN VUIA SA
– Lista cu documentele produse sau gestionate de SN AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA-TRAIAN VUIA SA
1.3. Model de cerere tip/ formular – solicitare de acces la informaţii în baza Legii nr. 544/2001.
1.4 . Modalitatea de contestare a deciziei şi modele de formulare în acest sens, conform anexelor normelor de aplicare.
1.5. Rapoarte anuale de aplicare a Legii nr. 544/2001
2. Buletinul informativ al informaţiilor de interes public.
3. Buget
3.1. Bugetul ce cuprinde toate sursele financiare ale instituţiei, pe ani, în format deschis precum şi rectificările bugetare ale instituţiei.
3.2. Execuţia bugetară – situaţia plăţilor.
3.3. Situaţia drepturilor salariale şi a altor drepturi prevăzute de acte normative cu un caracter special
3.4. Situaţia anuală a finanţărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
4. Bilanţurile contabile semestriale.
5. Achiziţii publice
5.1. Programul anual de achiziţii publice
5.2. Centralizatorul achiziţiilor publice cu evidenţierea execuţiei contractelor, în format deschis,pentru contractele cu o valoare totală mai mare de 5.000 euro, cu o actualizare trimestrială.
5.3. Contractele de achiziţii publice cu o valoarea totală mai mare de 5.000 EUR, inclusiv anexe acestora.