Raportul privind activitatea comitetului de audit: – nu există
________________________________________
Actele normative care reglementează organizarea şi funcționarea SN AIT TV SA
________________________________________
Lista proiecte AIT 2016-2020
________________________________________
Planul de Administrare a AIT 2016 – 2019
Planul de Aministrare a AIT 2019 – 2023 – postat 19.08.2019
Anunț consultare scrisoare de așteptări
Planul de Marketing AIT
________________________________________
Situația contractelor de achiziție cu o valoare mai mare de 5.000 EURO – 2016
________________________________________
Solicitare informații Legislație:
E-mail: relatii.publice@aerotim.ro
– Raport cu privire la solicitările în baza Legii 544/2001 şi soluționările acestora pentru anul 2017
– Raport cu privire la solicitările în baza Legii 544/2001 și soluționările acestora pentru anul 2018
– Raport cu privire la solicitările în baza Legii 544/2001 şi soluţionările acestora pentru anul 2019
– Raport cu privire la solicitările în baza Legii 544/2001 şi soluţionările acestora pentru anul 2020
________________________________________
Art. 3 pct. 2 lit. C Scrisoare de așteptări 10.07.2019
Art. 29 alin. 7 Anunț privind selecția membrilor CA
Art. 29 alin. 8 Lista membrilor CA
Art. 35 alin. 6 Anunțul privind selecția directorilor
Art. 35 alin. 7 Lista directorilor
Art. 36 alin. 5 Raportul de evaluate a activității Directorului General
Art. 40 Accesul acționarilor la documentele și informațiile a căror publicitate este prevăzută de lege
Art. 41 Convocatorul AGA
CONVOCĂRI AGA
ART. 51 Întreprinderea publică, prin grija preşedintelui Consiliului de Administraţie sau al Consiliului de Supraveghere, trebuie să publice pe pagina proprie de internet, pentru accesul acţionarilor sau asociaţilor şi al publicului, următoarele documente şi informaţii:
a) Hotărârile adunărilor generale ale acţionarilor
HOTĂRÂRI AGA
b) Situaţiile financiare anuale
Descarcă bilanțul pentru anul 2018
Descarcă bilanțul pentru anul 2019
Descarcă bilanțul pentru anul 2020
c) Raportările contabile semestriale
d) Raportul de audit anual
RAPOARTELE AUDITORULUI STATUTAR
2018 2019 2020
e) Lista administratorilor şi a directorilor, CV-urile membrilor Consiliului de Administraţie şi ale directorilor, precum şi nivelul remuneraţiei acestora
Directori:
CV Director General – DANIEL OLIVER STAMATOVICI
CV Director Executiv – LUCIAN TAROPA
CV Director Comercial – NICOLETA POP
CV Director Economic – SIMONA ILYES
CV Director Investiții – DANIEL DINU
CV Director Operațional – MARIAN CHIVU
CV Director Securitate – ADRIAN PÎRVĂNESCU
CV Director Siguranță – TIBERIU STAMATOVICI
CV Director Tehnic – NICOLAE SANDU
Consiliu de Administrație:
CV Alexandru Adrian IOVESCU – Președinte
CV Stana Simona TEIGHIU-JURJ – Vicepreședinte
CV Vasile CIURUȘ
Reprezentanții statului în Adunarea Generală a Acționarilor:
Robert Răzvan Dobre
Eugen Marin
f) Rapoartele Consiliului de Administraţie;
CONVOCATOARELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE
2018 2019 2020 2021 2022
DECIZIILE CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE
2018 2019 2020 2021 2022
g) Raportul anual cu privire la remuneraţiile şi alte avantaje acordate administratorilor şi directorilor, respectiv membrilor consiliului de supraveghere şi membrilor directoratului în cursul anului financiar;
h) Codul de etică – al S.N. Aeroportul International Timișoara – Traian Vuia S.A.
________________________________________
Art. 54 din OUG 109/30.11.2011
Raportul de activitate a Directorului General – trimestrul I 2016
Raportul de activitate a Directorului General – trimestrul II 2016
Raportul de activitate a Directorului General – trimestrul III 2016
Raportul de activitate a Directorului General – trimestrial IV 2016
Raportul de activitate a Directorului General – trimestrul I 2017
Raportul de activitate a Directorului General – trimestrul II 2017
Raportul de activitate a Directorului General – trimestrul III 2017
Raportul de activitate a Directorului General – trimestrul IV 2017
Raportul de activitate a Directorului General – trimestrul I 2018
Raportul de activitate a Directorului General – trimestrul II 2018
Raportul de activitate a Directorului General – trimestrul III 2018
Raportul de activitate a Directorului General – trimestrul IV 2018
Raportul de activitate a Directorului General – trimestrul I 2019
Raportul de activitate a Directorului General – trimestrul II 2019
Raportul de activitate a Directorului General – trimestrul III 2019
Raportul de activitate a Directorului General – trimestrul IV 2019
Raportul de activitate – Rezumat 2015-2019
Raportul de activitate a Directorului General – trimestrul I 2020
Raportul anual de activitate 2020 SN AIT-TV SA
Raportul de activitate a Directorului General – semestrul I 2021
Raportul de activitate a Directorului General – trimestrul I 2021
Raportul de activitate a Directorului General – trimestrul II 2021
Raportul de activitate a Directorului General provizoriu – trimestrul III 2021
Raportul de activitate a Directorului General – trimestul I 2022
________________________________________
Art. 56 Raportul anual al CA privind activitatea întreprinderii
Raportul privind activitatea de administrare a SN AIT-TV SA in semestrul I an 2016
Raportul privind activitatea de administrare a SN AIT-TV SA in semestrul II an 2016
Raportul privind activitatea de administrare a SN AIT-TV SA in semestrul I an 2017
Raportul privind activitatea de administrare a SN AIT-TV SA in semestrul II an 2017
Raportul privind activitatea de administrare a SN AIT-TV SA in semestrul I an 2018
Raportul privind activitatea de administrare a SN AIT-TV SA in semestrul II an 2018
Raportul privind activitatea de administrare a SN AIT-TV SA in semestrul I an 2019
Raportul privind activitatea de administrare a SN AIT-TV SA in semestrul II an 2019
________________________________________
RAPOARTELE ANUALE ALE CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE
RAPOARTELE ANUALE ALE CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE PRIVIND SITUAȚIILE FINANCIARE
PROGRAMUL ANUAL ACTUALIZAT AL ACHIZIȚIILOR PUBLICE
Bugetul de Venituri și Cheltuieli:
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice – 2016
Descarcă anexa la programul Public de Achiziții – 2016
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice Rev. I – 2016
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice – 2017
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice – 2018
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice Rev. I – 2018
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice Rev. II – 2018
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice Rev. III – 2018
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice Rev. IV – 2018
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice Rev. V – 2018
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice – 2019
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice Rev. I – 2019
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice Rev. II – 2019
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice – 2020
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice Rev. I – 2020
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice – 2021
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice Rev. I – 2021
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice Rev. II – 2021
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice Rev. III – 2021
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice Rev. IV – 2021
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice Rev. V – 2021
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice Rev. VI – 2021
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice Rev. VII – 2021
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice – 2022
Descarcă programul anual al Achizițiilor Publice – 2022 Rev. III